kt bgrk

Ask0m,,,, s@pa-sApa yG cUdY b@cA BloG iNi,, sy@ uC@pkaN BaNy@k2 TeM@kaCy,,, ^_^

my name,,,

Thursday 15 December 2011

hmmmm,,,,,,,,,,hari yg menakutkn,,

heyyyy semua,,,,,,,
hari ni hri yg sgat mnakutkn bgi aku,,,,,,
kalian tau ga hri ni aku dpat brita yg sgat mnakutkn hati aku,,,
mula2 aku dapat kbr yg saudara aku msuk rumah sakit,,
kemudian atok aku plak,,,
tp yg paling mnakutkn aku adalah kabar dari adek aku yg blang klu ayah aku msuk rumah sakit jga,,
aku kaget bget satu malam ga bisa tidur,,,,,padahal aku bru aj mo terlelap,,
tba2 dtng sms adek aku yg blang ayah aku msuk UGD ,,,,,
aku dah ga tau lgi mo blang ap,,dalam hati akurasa takut bget,,,
aku takut klu jdi ap2 sma ayah aku,,,da lah aku jauh,,,,aku bingung mo ngapain,,
hati ku jdi ga tenang,,,smua yg bruk ad di benak ku,,,,
tp alhmdullah ayah ga knp2,,,,,pgi2 aku tlp ktanya udah ap2,,,
hmmmm lega rasa nya,,,tp aku msih tkut jga,,,hati aku blom tnang spenuh nya,,,
ap2 pun doa kusllu bersama mu ayah,,,,
I LOVE U.....

No comments:

Post a Comment