kt bgrk

Ask0m,,,, s@pa-sApa yG cUdY b@cA BloG iNi,, sy@ uC@pkaN BaNy@k2 TeM@kaCy,,, ^_^

my name,,,

Monday 12 December 2011

pening*****pening,,,

dua hri ni mmng hri yg sgat mnggilakn,,,,
mo tau knp,,,,,
di tmpat krj ad ank bru aj msuk krj,,,aku pun blom knl lgi sma dia,,,
dia tu mmng pelik,,,aku blom pun knalan sma dia,,dia da ajk aku nikah,,
gila kn,,,bru dua hri krj da lamar org,,,aneh2
aku ingat dia maen2,,,,tp nyata nya dia serius,,,,dia dtng rumh lamar aku dgn pak cik aku,,
heyyyyy,,,,,
hti aku trus brdgupan,,,hti tak tnang,,,,,dia mmng gila,,,aku da blang klu aku da tunangan ,,,
tp dia ngotot mo nikahin aku,,
hmmmm,,,ap la nsib aku,,,
ad lgi yg buat aku heran knp hri ni hti aku ga bsa tnang,,,
aku lgi ngobrol ngn kwan aku,,,tba2 aj ad org dtng jual ubat flu,,,,mla2 kmi lyan lah,,,,,
biasa la kn org jualan,,kta hrus hrgai kn,,,,
hbis aj dia ckap2 dia tnya aku da kwin ap blom,,,
eh kwan aku pandai2 blang klu aku blom kwin,,,,ap lgi mla lah,,,org tnya2 aku,,
heran la klu kyk gni,,,,ap ya tnda nya klu dua hri brturut2 ad org yg lamar,,,,,
tp bnyak org kta klu kta tolak lamaran org sbnyak 3 kli,,,
jdoh nya jauh,,,
hmmmmmmm,,,,
aku ga tau mna 1 yg btol,,,,tp yg psti mna la mngkin aku trima org yg blom aku knl 
untuk jdi suami aku,,,lgi pun aku da ad calon suami,,,,tp aku ga mau trllu heboh,,,
krna aku cm bisa mrncng aj,,,,
tuhan yg mnentu kn,,,
ap pun aku ga akan ambil kptusan tnp org tua,,,

heyyyeyyyeyyy,,,,,,
MIMPI AP LAH AKU SEMALAM

No comments:

Post a Comment