kt bgrk

Ask0m,,,, s@pa-sApa yG cUdY b@cA BloG iNi,, sy@ uC@pkaN BaNy@k2 TeM@kaCy,,, ^_^

my name,,,

Tuesday 21 February 2012

happy......****

askom,,smua nya,,,,
hmmmm hri ni kn aku sneng bget tau,,,sbb hbungan yg lama tak tntu da trcpai,,,,
hmmm ak ga tau mo ngong ap lgi,,,,hti in rsa tnang slps ap yg brlaku mlm tadi,,wlaupon mndbarkn hati,,,
tnggal tggu saat2 yg paling2 mndebrkn jantung hati,,,,
hmmmmmm,,,,,,akhir nya hbungan aku n dia da jalas,,,,
se jelas2 nya,,,klu dlu masih maen2,,skrng da serius,,,aku jga ga nyangka bhwa pujaan hati aku tu jentel man jga,,,
hhahahhahahahahah,,,,,lucu amat,,,tpi ap pon aku dah ga tkot lgi,,,
krna smua da jelas,,,tggal tggu pnyatuan aj,,,,hmmmm tu pon buat aku takot jga,,
entah ap yg akn jdi,,,ni la yg aku x snggup nk tahan ni,,,,,
tp ap pon kta tgg aj tanggal  maen nya ,,,
ok,,,,,

No comments:

Post a Comment