kt bgrk

Ask0m,,,, s@pa-sApa yG cUdY b@cA BloG iNi,, sy@ uC@pkaN BaNy@k2 TeM@kaCy,,, ^_^

my name,,,

Sunday 5 February 2012

huhuhuhu,,,,,<~>

askom,,,,,,,,
lme kte tak curhatkn,,,,,,hehhehhehhh...
hri aku benci sngat sma ssorg,,,da la blgak cantek,,,,sok plak tu,,,
entah la knp aku bleh benci ngan die ni,,,,pdahal dlu aku biase je ngan die tu,,,mcm kwan yg laen jga,,,,,aku pon tak tau la knp hati aku ni bleh keras sgat klu ckap pasal die ni,,,,,
aku bnci die sbbb die masukkan aku dlm masalah die,,,,,,padahal aku tak tau ap2 pon,,,
tp die bleh bwak2 aku,,,hy,,,,klu ini negara aku da lma aku tumbuk mke die tu,,,
klu di ktakn dndam tak la jga,,,tp aku skit hti je,,,,geram pon ad,,,,,
hiiiiiii malas la mo tgok mke die tu,,,,akurse mke dia tu mcm berok,,,
hri ni plak die punya la lgak,,,isssssss
aku mo ludah je mke die tu,,,,,
jutawan konon makan pon msih mak yg tggung,,,,ank pon tak di urus,,,,,
hiiiiii,,,,,
aku geram btol la,,,,,,

No comments:

Post a Comment