kt bgrk

Ask0m,,,, s@pa-sApa yG cUdY b@cA BloG iNi,, sy@ uC@pkaN BaNy@k2 TeM@kaCy,,, ^_^

my name,,,

Friday 10 February 2012

xde ap judul lach.....>>>>>

askom smua,,,,
hmmmm,,,,,
petang2 gni enk nya ngapain ya,,,klu aku dlu du2k sma tmen2 tpi dsini tmen2 nya sbuk smua,,,,gmna mo sma2,,,,,,oh ya hri ni suntuk bget,,,,,ga tau mo buat ap,,,
btul kta org klu krja trus pon bosan jga,,,,pgen sich kyak dlu jalan2 sma tmen2,,
ramai2,,,,tp dsni smua tmen nya pon sma mcm aku jga,,sbuk dgn krja,,,,,
biasa la org kta waktu itu adalah uang,,,,
dan waktu itu adalah emas,,,,,,
da la blom dapat gaji smpai skrng,,,,mo bua ap2 pon ga bisa,,,,,
yg aku bgung skrng nich mcm mna aku nk bayar hutang,,
duit ga ad,,,da la blan lps aku xbyar,,,xkn la blan nich pon aku xbyar,,,
aduhaiiii,,,,bingung nya,,,
mo mnta sgan ,,malu pon ad,,,takot kne bebel lgi bnyak,,,,
biasela ko org kn tau,,,tauke disni mcm mna,,
lgi pon klu nk krj dsni harus tahan telinga,,tahan emosi,,,tahan ego,,,tahan segalanya lah,,,
iiiiiiiiiiiiiiiiiii,,,,,,,,,,bingung nya,,,,
hhhmmmmmmmhhmmmm,,,,,,,>>>>>>>>>

No comments:

Post a Comment